bachelor in stress
de digitale omgeving is ingedeeld in verschillende categorieën, waaronder: nutteloze adviezen, confessions, vragen, tips en citaten. de citaten komen vanuit de enquete, interviews en ons verdere onderzoek. ook hebben wij onze eigen verbeelding gebruikt om op een luchtige manier, een zwaarder onderwerp bespreekbaar te maken.
door de combinatie van beeld (foto’s van jongeren die in de post university blues zitten) en de citaten, krijgt het een persoonlijkere lading. hierdoor zal de doelgroep zich er sneller in herkennen en dit ook delen met de omgeving. omdat er vervolgens via de ‘swipe’ een bijpassende tekst, tip of vraag volgt, zorgt dit voor een stukje relativeringsvermogen en een geruststellend gevoel. door op een laagdrempelige manier te laten zien wat deze doelgroep voelt, denkt en vindt, willen we meer empathie creëren voor buitenstaanders.
Bachelor in stress
our digital environment is categorized in different themes, themes like: useless advice, confessions, questions, tips and quotes. tips and quotes are derived from our survey, interviews and further research. we used our expertise to make this heavy subject more approachable.
by combining photography (portraits of young people suffering from the post university blues) and quotes, the content gets a personal load. which in effect will: let the target audience recognize themselves in the content which makes it more comforting to share this with whom they want to. by swiping the picture, a matching: text, tip, advice of quote will show which causes relatability and reassurance. we want to create more empathy by displaying the target audience’s needs, feelings and thoughts with an easy-going vibe so that we can involve outsiders in this subject.